РІШЕННЯ № 1816

Про внесення змін до Регламенту роботи Коростенської міської ради VIІ скликання, затвердженого рішенням міської ради від 17.12.2015 року №13, зі змінами

РІШЕННЯ

тридцять восьма  сесія VІІ скликання

 
від  16.04.2020 р. №1816

 
Про внесення змін до Регламенту роботи Коростенської міської ради VIІ скликання, затвердженого рішенням міської ради  від 17.12.2015 року №13, зі змінами
 
З метою організації сесій міської ради в умовах запровадження надзвичайної ситуації або надзвичайного стану, враховуючи напрацювання робочої групи по розробці Регламенту роботи міської ради VIІ скликання, рекомендації постійної комісії з питань законності, правопорядку, прав людини, розвитку громади, депутатської діяльності та етики, керуючись ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Коростенська міська рада
 
ВИРІШИЛА:
 
1.Внести зміни до Регламенту роботи Коростенської міської ради  VIІ скликання, затвердженого рішенням  міської ради від 17.12.2015 року №13 (зі змінами), а саме:
1.1.Додати статтю 283 «Особливості організації та проведення сесій Коростенської міської ради в умовах надзвичайних ситуацій та/або надзвичайного стану» наступного змісту:
 
1.В умовах запровадження надзвичайної ситуації або надзвичайного стану, спричинених спалахами епідемій та пандемій, що створюють загрозу життю і здоров'ю значних верств населення та введення такого стану відповідного до законодавства на всій території України або окремих територіях пленарні засідання Коростенської міської ради, засідання постійних депутатських комісій можуть проводитися із застосуванням режиму відео конференції або аудіоконференції (дистанційне засідання), крім питань, що потребують таємного голосування.
Технічне забезпечення та організація дистанційних засідань покладається на відділ організаційного забезпечення діяльності міської ради та відділ цифрових технологій  виконавчого комітету Коростенської міської ради.
2.Порядок проведення дистанційних засідань повинен забезпечувати:
-можливість реалізації прав депутатів міської ради;
-ідентифікацію особи, яка бере участь у засіданні колегіального органу;
-встановлення та фіксацію результатів голосування стосовно кожного питання.
3. Засідання організовується в приміщенні міської ради, де перебуває головуючий, секретар міської ради, допустима кількість депутатів міської ради, доповідачі та посадові особи відділу організаційного забезпечення діяльності міської ради, які здійснюють онлайн трансляцію засідання та за необхідності ведуть протокол засідання.
Засідання проводиться з дотриманням всіх санітарно-гігієнічних норм.
В разі якщо голосування проходить в режимі відеоконференції/ аудіоконференції, воно здійснюється після оголошення початку голосування відповідно до п.2.8, п.2.9 статті 281 Регламенту.
4.Депутати, які беруть участь у засіданні дистанційно, завчасно повідомляють про це відділ організаційного забезпечення діяльності міської ради та мають бути готові брати участь у засіданні через визначені міською радою засоби комунікації.
5.До порядку денного дистанційних засідань можуть включатися питання невідкладного внесення змін до місцевого бюджету, інших питань, щодо невідкладних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій або  якнайшвидша ліквідація особливо тяжких надзвичайних ситуацій, спричинених спалахами епідемій та пандемій чи реалізації повноважень, пов'язаних з такими обставинами, на які не поширюються вимоги частини третьої статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформаціі».
6.Рішення про дистанційне засідання  доводиться до відома депутатів  і населення не пізніш як за 24 години до його початку  із зазначенням порядку денного та порядку відкритого доступу до трансляції дистанційного засідання ради. Рішення про дистанційне засідання розміщується на офіційному веб-сайті Коростенської міської ради з одночасним направленням цієї інформації та проєктів актів з супровідними документами на офіційну електронну адресу кожного депутата.
7.Запис дистанційного засідання є невід’ємною частиною протоколу засідання. 
8.При наявності технічних можливостей проведення засідань відбувається із застосуванням інформаційного комплексу «Система ГОЛОС у ХМАРІ», який забезпечує можливість автоматизації повного циклу роботи ради в процесі підготовки та проведення засідань.

 
Міський голова                                                       Володимир МОСКАЛЕНКО
 
Секретар міської ради                                                   В.Вигівський
Начальник відділу організаційного
забезпечення діяльності міської ради                          О.Заєць
Начальник юридичного відділу                                   Т.Камінська